Leuk initiatief.
Draai nu denk ik zo'n 4 jaar. Eerste anderhalf jaar ging ik voor Hardcore (veel ruffneck/cenobite/hellraiser en buitelandse dingetjes als: Simon Underground &Producer en obscure franse en duitse plaatjes).
Woonde in een dorp, had geen vrienden die house eigenlijk echt leuk vonden, dus het duurde laaaaaaaaaaaang voordat ik doorhad hoe het eigenlijk allemaal werkte.
Nu dus ong. 2,5 jaar techno.
heb op het moment denk ik tussen de 400 en 500 platen. Waren er meer maar heb een jaartje geleden al mijn hardcore plaatjes (ja, spijt van ja

)en een aantal techno plaatjes die ik toch nooit meer draaide (hiervan geen spijt) verkocht omdat mijn boxen opgeblazen waren en ik dus dringend geld nodig had voor nieuwe.
Eigenlijk sinds een jaartje ofzo pas echt serieus bezig met draaien, omdat ik toen pas echt een stijl ontwikkeld had waar ik helemaal voor ging. Daarvoor was het gewoon leuk aanklooien, zonder ook maar enige intentie ermee te hebben.
Ga binnenkort echter pas mijn eerste demo opnemen. Ben erg kritisch op mezelf (wat ook een stukje voorkomt uit onzekerheid moet ik toegeven), en wilde pas een demo versturen als ik het gevoel had dat ik een niveau/draaistijl had berijkt, waarmee ik ook iets toe kan voegen aan het bestaande aanbod aan DJ's (dus geen dertien in een dozijn hitjes DJ of Beyer/Rush/Liebing imitator ofzo).
Nu ik een goed gevoel hierover heb, heb ik dus besloten om het dit jaar toch eens te gaan proberen. Het zal altijd een hobby blijven, dus er zit geen druk achter. Zou ik af en toe ergens kunnen draaien, super. Zo niet, dan gaan we gewoon net zo vrolijk thuis verder (het blijft toch een verslaving, die plaatjes kopen

)
Heb verder thuis 2 SL 1200 tjes staan met een Dateq XTC (fuck dat overschatte pioneer ding. Lees anders voor de gein de tien geboden voor 2004 op de Axis site

), met leuke JBL boxen.
Jammer genoeg ben ik compleet a-technisch, dus produceren zit er niet in (Fruity Loops snap ik al geen hol van

), maar zit wel vol ideeen over hoe techno in mijn optiek zou moeten klinken, en waar ik het graag naar toe zou zien gaan.
Denk dat ik nu ook maar eens stop, want anders wordt het verhaal wel heel erg lang