Please login or register.
Login with username, password and session length

Techhouse Music Forum

19 May 2012, 22:58:04
News: If you experience any problems, please contact us! We'll get back to you asap.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 14   Go Down

Author Topic: Introduceer je even!  (Read 43487 times)

Offline Neurotronik

• TH-member
  • **
    • http://www.soons-zonwering.nl/stevensgeheimemap/Philippe%20Maassen%20t

Introduceer je even!
« Reply #15 on: 13 January 2004, 18:31:50 »
QUOTE(jimmy @ di 13 januari 2004, 17:37)
Pffff, draai ongeveer 1,5 jaar nu, iets minder denk ik.
Ik heb wel al mooie gear, hoe ik eraan kom weet ik echt niet meer, volgens mij spaarde ik vroeger ofzo! Je weet wel, toen ik nog geen platen kocht  

- 2x Technics SL1210 M3D's (worden niet meer gemaakt inmiddels).
- 2x Ortofon Nightclub elementen.
- 2x Stanton AL500 II elementen.
- 2 Nightclub S naalden, 1 Nightclub E naald, geen Stanton naalden.
- Allen & Heath Xone:62.
- Sennheiser HD25-I.
- Redsound C-loops.

En om het af te maken twee gare monitor speakertjes 

Mijn discogs account verteld mij dat ik 211 platen heb, nu heb ik nog een aantal labels en releases pending, dus dat hou ik even op +/-220 stuks, deze zijn allemaal techno/clicks/electro overigens.

Resident? Uhm nou ik kan iedere week in Tilburg draaien, ik ga er toevallig a.s zondag draaien, maar het is wel gratis, ik krijg er alleen maar reiskosten voor terug. Maar ik vind het wel leuk en ik kan er mijn eigen muziekstyle draaien (wat zeldzaam is). Of ik het wekelijks ga doen hangt af van mijn werk - maar dat zie ik nog wel, dat ik er geen geld voor krijg vind ik niet zo erg, zo geweldig draai ik nou ook weer niet maar het is wel goed voor oefening / ervaring en ook motivatie 

Dus....

Oh ja, ik ben dus jimmy (daeme), 21 jaar en kom uit Utrecht (Nieuwegein). Style is hoofdzakelijk minimal.

Allen & Heath!!

Cool  

Fijn ding?

Offline denricco

• Fanaat
    • http://dj.denricco.com

Introduceer je even!
« Reply #16 on: 13 January 2004, 19:11:09 »
ik draai nu ruim een jaar en heb echt een hele brede verzameling aan platen. Draaide in het begin vooral hardhouse / hardtrance, maar was al gauw op zoek naar een wat vagere stroming binnen die muziek. dus van de hardtrance rolde ik een beetje in de wat meer melodieuze trance met donkere en duistere geluiden. Doordat ik bij deze platen toch de energie miste die heel erg in de hardtrance platen zat kwam ik zo langzamerhand bij de techno uit. Toen ik op impulz outdoor in de techno-tent was geweest en billy nasty & umek gezien had wist ik 't zeker, techno was wat ik zocht. Vooral umek fascineerde mij, na een tijd had ik echt het idee alsof nog steeds hetzelfde nummer bezig was, maar toch weer net ff anders...
ben dus nog niet zo heel lang bezig met draaien en ook qua stijlen binnen techno (of welke dj wat voor stijl draait) ben ik nog vrij nieuw. Probeer dus ook gewoon zoveel mogelijk nieuwe techno platen te luisteren om op deze manier een beetje een eigen stijl te ontwikkelen.
Mijn "stijl" kan je denk het beste omschrijven als een combinatie van tech-trance, techno (en dan echt van rustige tech-house tot stevige looptechno / minimal) en af en toe een clubplaat met een vage techy sound er doorheen (beetje richting marcel woods, e-craig etc...). Echt vrij breed dus, zolang er genoeg variatie in de plaat zit en hij voor mij lekker klinkt gebruik ik het wel in m'n sets.
Heb nu meer dan 200 platen, gear ziet er als volgt uit:
2x akiyama dj-2000
1x jb systems pro series classic 6 mengpaneel
en dat gewoon aangesloten op de boxen van m'n stereotoren.

heb nog nooit op een feesteke oid gedraaid, wil graag eerst m'n "skills" goed in orde hebben voordat ik ergens op een feest zal draaien. Af en toe wel cd'tjes voor vrienden e.d. maar dat is meer om te kijken hoe zij het vinden...

Offline djtombelzer

• Senior
    • http://www.publicsound.tk

Introduceer je even!
« Reply #17 on: 13 January 2004, 23:53:43 »
Tom Belzer:

Draai nu 5,5 jaar, bijna 3 jr met platen enzo. Ik draai nu bijna elke vrijdag op een jongerensoos. Ik heb 2 contests gedaan (Next Heroes 0.3 in Nieuwegein en in Hal-4, die heb ik ook gewonnen). Mijn stijl ligt van puur (groovy) house tot ramtechno (om het maar een naam te geven).  Thuis hou ik het simpel qua gear: Gemini pt-2100, Technics sl nog wat (oude nog met pitch wieltje  ) Gemini ps 646  en Numark ppd 01. Ik heb nu om precies te zijn 102 platen, waarvan ook nog veel trance, van toen ik dat nog draaide... Ik draai ook nog weleens wat van cd af, maar daar kan ik niet zo goed mee overweg (al die knopjes, ik druk altjd verkeerd  )    Dat was het zo'n btje dan

Offline djurny

• Junior
  • *

Introduceer je even!
« Reply #18 on: 21 January 2004, 11:28:53 »
vers geregistreerd hiero,
ben tom, en draai al een jaar of 9 a 10 op een setje stoffige en versleten plastieken draaitafeltjes
soundlab snaar, jbsystems snaar, numark 1000 ofzo en een sennheiser koptelefoontje
heb ooit wel eens hier en daar aan kontestjes meegedaan maar niet echt als 'vaste resident' laat staan 'resident' kunnen draaien....
heb een 3tal volle curverbakken met weet-ik-veel inmiddels oude platen erin

eeeeehm stijl is een beetje van alles en nog wat, van electro naar minimale loops, soms zelfs nog een beetje van die oude vocalen

thats it, weet niet wat ik nog meer moet voorstellen eigenlijk

Offline jimmy

• Fanaat
    • http://www.ameijde.com

Introduceer je even!
« Reply #19 on: 21 January 2004, 12:34:08 »
ha, djurny, scoor thomas ofzo toch?

ik ken jou nog van idp! ik was vol lof over je setje met oude tresor en axis platen, maar wist niet dat je het op zo'n brakke set deed (zag je foto's in de inmiddels gesloten thread - hehe, zelfs in battle mode geparkeerd =).

anyway, welkom!

Offline the technocab

• Junior
  • *
    • http://www.danceforumgroningen.com

Introduceer je even!
« Reply #20 on: 21 January 2004, 14:22:52 »
ik ben mathieu ben een gronings losgeraakte technofreak  

ik draai alleen  maar voor de hoby  

ben de chauffeur van dj sounder  

ben veelal te vinden in simplon en door nederland met dj sounder

meer weet ik niet te vertellen  

hallo iedereen

Offline Jourdain

• TH-member
  • **

Introduceer je even!
« Reply #21 on: 21 January 2004, 21:41:03 »
Hoi,

Ik ben Jordy, kom uit het zuiden van het land en ik draai niet

Is dat erg ?  

Ik ben liefhebber en ik produceer in me vrije tijd wat trackjes.

Naja, hopelijk wordt het een gezellige tijd  

Offline sander

• Junior
  • *

Introduceer je even!
« Reply #22 on: 22 January 2004, 11:53:23 »
Hallo mijn naam is Sander en ik kwam dit forum vanochtend tegen en dacht laat ik mij maar even inschrijven. Hoop in de toekomst wat zelf gemaakte producties hier te droppen. Ben nu nog aan het experimenteren, maar wil wel in de toekomst met iets concreets komen.

Techhouse.nl: goed initiatief!!!

Offline djurny

• Junior
  • *

Introduceer je even!
« Reply #23 on: 22 January 2004, 13:31:01 »
QUOTE(jimmy @ wo 21 januari 2004, 12:34)
ha, djurny, scoor thomas ofzo toch?

ik ken jou nog van idp! ik was vol lof over je setje met oude tresor en axis platen, maar wist niet dat je het op zo'n brakke set deed (zag je foto's in de inmiddels gesloten thread - hehe, zelfs in battle mode geparkeerd =).

anyway, welkom!

helemaal goed, maar ik ga me niet 2 keer intro'en
en die battle mode scheelt nogal wat tafelruimte en het draait zelfs nog lekkerder ook!

Offline Rogier

• TH-member
  • **
    • http://techno.eigenstart.nl

Introduceer je even!
« Reply #24 on: 25 January 2004, 22:33:11 »
Hey,
Ik ben Rogier (20, Mijdrecht) en ik ben helemaal techno verslaafd. Ik draai nu iets van 1,5 jaar en het verveeld nog steeds niet...

mijn gear: 2x Gemini 2100; Akiyama DJ-60; Syrincs M3-220 monitorset.

Ik weet niet echt welke 'style' ik draai...ik zoek een beetje de aparte sound van techno. Misschien kan je het ook wel 'Hard minimal' noemen ofzoiets. In iedergeval hou ik van Jeff Mills, Damon Wild, Jeroen Schrijvershof, Robert Hood, enz. Als ik ff nadenk kan ik er nog wel meer opnoemen.

Qua platen heb ik ook geen enorme collectie...ik kom in ieder geval niet elke week met een dikke stapel platen thuis, hoogstens 1 of 2 platen die echts iets aparts hebben.

Ik draai 'nog' niet op feesten, hoogstens op verjaarsdagsfeesten...maar na een half uur gaat iedereen al zeiken om r&b...dus dat schiet vaak ook niet echt op . Ik ben eigenlijk ook niet echt op zoek...het is echt mijn hobby en ik geniet ervan. Maarja, als ik iets tegen kom waar ik kan draaien sla ik dat natuurlijk niet af he.

Ik hoop dat jullie genoeg over mij weten, en anders vraag je maar...

Rogier

Offline djurny

• Junior
  • *

Introduceer je even!
« Reply #25 on: 26 January 2004, 09:42:17 »
QUOTE(Rogier @ zo 25 januari 2004, 22:33)
Hey,
Ik ben Rogier (20, Mijdrecht) en ik ben helemaal techno verslaafd. Ik draai nu iets van 1,5 jaar en het verveeld nog steeds niet...

mijn gear: 2x Gemini 2100; Akiyama DJ-60; Syrincs M3-220 monitorset.

Ik weet niet echt welke 'style' ik draai...ik zoek een beetje de aparte sound van techno. Misschien kan je het ook wel 'Hard minimal' noemen ofzoiets. In iedergeval hou ik van Jeff Mills, Damon Wild, Jeroen Schrijvershof, Robert Hood, enz. Als ik ff nadenk kan ik er nog wel meer opnoemen.

Qua platen heb ik ook geen enorme collectie...ik kom in ieder geval niet elke week met een dikke stapel platen thuis, hoogstens 1 of 2 platen die echts iets aparts hebben.

Ik draai 'nog' niet op feesten, hoogstens op verjaarsdagsfeesten...maar na een half uur gaat iedereen al zeiken om r&b...dus dat schiet vaak ook niet echt op . Ik ben eigenlijk ook niet echt op zoek...het is echt mijn hobby en ik geniet ervan. Maarja, als ik iets tegen kom waar ik kan draaien sla ik dat natuurlijk niet af he.

Ik hoop dat jullie genoeg over mij weten, en anders vraag je maar...

Rogier

welkom!! moet zeggen, dat rijtje muziekmakende mensen die jouw voorkeur geniet zijn echt wel toppertjes  
hebbie niet ergens een mixje online staan?

Offline Rogier

• TH-member
  • **

Introduceer je even!
« Reply #26 on: 26 January 2004, 10:39:13 »
QUOTE(djurny @ ma 26 januari 2004, 10:42)
welkom!! moet zeggen, dat rijtje muziekmakende mensen die jouw voorkeur geniet zijn echt wel toppertjes 
hebbie niet ergens een mixje online staan?

tis dat mn recorduitgang van mn mixer stuk is   anders had ik allang een mixje online staan...maar ik leen nog wel een mixer van een vriend zodat ik een lekker setje in elkaar zet.

Offline jimmy

• Fanaat
    • http://www.ameijde.com

Introduceer je even!
« Reply #27 on: 26 January 2004, 10:57:04 »
Misschien via de headphone uitgang van je versterker recorden ofzo? Ik roep maar wat...

Welkom!

Offline Rogier

• TH-member
  • **

Introduceer je even!
« Reply #28 on: 26 January 2004, 10:59:07 »
QUOTE(Jourdain @ wo 21 januari 2004, 22:41)
Hoi,

Ik ben Jordy, kom uit het zuiden van het land en ik draai niet

Is dat erg ? 

Ik ben liefhebber en ik produceer in me vrije tijd wat trackjes.

Naja, hopelijk wordt het een gezellige tijd 

Zat jij toevallig vroeger veel op ID&T forum? Of was dat een andere Jourdain?

Offline Rogier

• TH-member
  • **

Introduceer je even!
« Reply #29 on: 26 January 2004, 11:03:07 »
QUOTE(jimmy @ ma 26 januari 2004, 11:57)
Misschien via de headphone uitgang van je versterker recorden ofzo? Ik roep maar wat...

Welkom!

Mijn versterker heeft geen headphone uitgang, maar ik kan misschien nog wel een andere versterker op mn mengpaneel aansluiten...je hoort nog van me;)
Pages: 1 [2] 3 4 ... 14   Go Up